22 April 2011

Danke Schön

Varmaan eka kerta vuodenvaihteen jälkeen kun mulla on lomaa sekä koulusta että treeneistä, mikä kyllä tuntuu harvinaisen kivalta, vaikka mun olo ei ainakaan nyt ole mitenkään erityisen levännyt ja nukkunut. Vähän pelkään etten kauheesti ehikää rentoutua, koska huomennakin on esimerkiksi Annyeong!Party vitonen jossa tulee toivottavasti vietettyä mukava ilta. 




Katoin just ekaa kertaa läpi Jumpin uusimman sinkun (joka ei kyllä enää ole uusi) Arigatou:n musavideon Making Offin ja luukutin sitä musiikkivideotakin vähän enemmän. Aluks suoraan sanottuna olin sitä mieltä että biisi ja musiikkivideo molemmat olis ollut kiltisti sanottuna urpoja, mut pikkuhiljaa mä jälleen kerran alankin tykkäämään näistä. Varsinkin koreografia ja värimaailma on jotenkin mun silmää miellyttäviä, ja verrattuna Your Seediin tai muihin vanhempiin musavideoihin, niin tanssi ja sen yhdenaikaisuus on kehittynyt ihan hurjasti. Onneksi saan olla vielä hetken aikaa onnellinen ettei mun japanintaidot ole niin hyvät että tarttis ymmärtää sanotuksia. Onhan ne astetta paremmat kuin Rebecca Blackilla ja kansainväliset huudahdukset saattaakin japanilaiden korvissa kuulostaa hyvältä ja eksoottiselta, mut mun mielestä vaan tosi naiivilta ja kuivalta.

Eikä HSJ vieläkään näytä löytäneen mitään selkeetä musiikkityyliä. Pari viimesintä sinkkua oli kuitenkin persoonallisempaa romanttista iskelmäpoprockia mut nyt on näköjään taas siirrytty tälläseen ufopoppiin. Tavallaan mulle on ihan sama mitä ne tekee, musta on vaan kaikkein mielenkiintosta seurata mitä tälle poppoolle tapahtuu vuosien kuluessa. 




Vaikka justiin revinkin seiniltä pois kaikki julisteet paitsi ison Daikin ja GD:n, niin onhan Daiki&Co silti ulkoisesti täydellisimmän näköisiä olentoja mitä ikinä voi löytää. Saan sitäpaitsi loistavan tilaisuuden päivittää mun JE-tietoja tän jakson japaninkurssin esitelmässä. Pieni kertaus tulee ihan tarpeeseen, kun mä en oikeastaan edes tiedä onko Johnny Kitagawakaan enää hengissä.

Ja lopuks vielä haluun viel ilmottaa miten ihanii meijän koulun entiset japaninvaihtarit on. Musta on vaan aina niin ihanaa jos ihmiset tulee spontaanisti juttelemaa ja kertomaa omista kokemuksistaan ja auttamaan tässä epätietoisuudessa. 

No comments:

Post a Comment