11 July 2010

Puarmoja

En sittenkään pysy erossa bloggerista vaan palaan ruudun ääreen vielä ainakin nyt. Oon viettänyt viikonlopun mäkärien ja paarmojen keskellä pikkusissa sukubileissä. Osasin nimetä kymmenien ihmisten juokosta about 5 tyyppiä, mutta silti kaikki tuntu olevan perillä mun lukiosta ja Japanin matkasta. Mielenkiintoista käydä samat keskustelut ihmisten kanssa, joista sä et tiedä yhtään mitään...mutta en edes kehdannut keneltäkään kysyä nimeä. Oon sentään viettäny noiden kanssa useamman kesän joten ehkä vika on vaan mussa...


Sain kuitenkin tilaisuuden katsoa loppuun mun viikolla aloittaman doraman Oh! My Girl!!. Mä en voi sanoa taas kuin että vitsin on 100. kertaa parempia keksintöjä nää tiivistetyt 9 jakson tarinat verrattuna 1000 episodin saippuasarjoihin. Vaan kourallinen ihmisiä ja oikeesti edes jonkinlainen juoni. Toivoisin joskus törmääväni täkäläisessä telkkarissakin sarjaan, joka kertoo nuoresta aloittelevasta kirjailijasta, joka yhtäkkiä joutuukin 6-vuotiaan kuuluisan diivailevan näyttelijäpenskan huoltajaksi, kun tytön äiti on päättänyt karata Hollywoodiin. Ja jossa miehetkin itkee!

Kohta fiilistelemään jalkapallon finaalia joka kiinnostaa mua niin kovasti. En vielä tiä kannustaisinko Suomea vai Koreaa.

No comments:

Post a Comment